theFproject


ποίημα :

Βάλε ολόκληρο το χέρι σου
μέσα μου.
άρπαξε οτι δεν σου αρέσει
πέτα το μακρια.
Βάλε ολόκληρο το χέρι σου
μέσα μου.
θα βρεις πραγματα να αγαπήσεις
χάιδεψε τα τρυφερά.
Βάλε ολόκληρο το χέρι σου
μέσα μου.
φτιάξε τον τόπο
για να μπείς ολόκληρος.

Και αν βρείς και 'κείνο
που είναι δικό σου και δικό μου,
δικο μου γιατί
βρίσκεται μέσα μου
δικό σου γιατί
μονό εσύ το βρήκες.
Θα το κρατήσουμε σφιχτά
να ανδρέψει και να μεγαλώσει
μαζί μας.

03:16 π.μ


Μια συλλογή με τραγούδια για πράγματα
που κρύβονται μέσα μας. Συνήθως τα
κατάλληλα άτομα τα βγάζουν στην επιφάνεια.
Πιθανώς δεν μπορούμε να τα βγάλουμε μόνοι.

tracklist:

ciccone youth / march of ciccone robots
ooioo / umo
bjork / glora
μάνος χατζιδάκις / η σερενάτα της σεξουαλικής απουσίας
monolake / far red
dorian concept / the fucking formula
hopesextract / rip me off
tsu shi ma mi re / manhole
these new puritans / drum courts - where corals lie
meredith monk / out of body 2
the books / that right ain't shit
idol eyes / wall of thrones
mum / will the summer make good for all of our sins



4 σχόλια:

the boy with the arab strap είπε...

καλησπερες , καιρο ειχες να κανεις ποστ , υπεροχα λογια !!!!!

Hfaistiwnas είπε...

Ό,τι μπορεί να βγάλει κάποιος από μέσα μας.. είναι για καλό μας/του..

Τhanks για τα τραγούδια, κατεβάζω..

nobody είπε...

Ωωωωωωωωωωωω!

Τα φιλιά μου, όπου είσαι!

xxx
M.

Νικόλαος είπε...

Πουλάκι
όμορφα τα λες
αλλά είναι μια διαδικασία που πρέπει να την κάνουμε πρώτα από μόνοι μας στον εαυτό μας, έτσι δεν είναι;;