Songs for songs


1


Tο αορατο πουλι
τραγουδαει.
Καθισμενοι σε φρεσκα
κυματα,
σου ειχα δανεισει
ενα ρυακι,
θυμασαι;
Εφτιαξες τα βουνα σου
με τις γατες.
Επεστρεψε μου
μια σταγονα
να ξεδιψασει
το τραγουδι.

2

Αγκαλιασα
δυο τρενα.
Χοροπηδωντας
εφτασα
στην πολη σου.
Στην κορυφη
του ωραιοτερου
βουνου σου.
Σε περιμενα
οπως την ανοιξη.
Μια γατα
ζωγραφιζε στα
παπουτσια μου
μια παλια της
φιλη.

3

Τις νυχτες
ονειρευομουν
ονειρα!
Ακουγα
τις μυρωδιες σου.
Τ'αυτια μου
μεγαλωναν
αποτομα.
Μια σημυδα
με σκεπαζε
με ιστοριες
που κρυβε
κατω απο
τα φυλλα της.

4

Οπως
τα σκουληκια
σκαβουν
τη γη,
για να βουν
μηλα.
Εσκαβα
το ποτηρι μου
να βρω
κρασι και πορτοκαλια.
Μια αλκυονα
πριν φυγει για
ψαρεμα
γελουσε μαζι μας.
Οταν επεστρεφε
γελουσε με'μας.
Απο τα γελια
φυτρωναν
οι πετρες
της αυλης.

5

Η πολη μεγαλωνε
σκεφτοταν να βουτηξει,
τα ποδια της
στα συννεφα.

6

Η κοκκινη γατα,
ελεγε,
για μαξιλαρια
κρυμενα.
Οταν διψουσαν,
νομιζε,
πως εβρεχε
χωρις να φευγει
ο ηλιος.

7

Εψαξα να βρω
το μικροτερο λουλουδι.
Το βρηκα
κατω απο
ενα κουρασμενο

παπουτσι.
Το χαρισα
στα νεογεννητα
κατσαριδακια
της τεταρτης.
Απο τις κινησεις τους
ενοιωθες
πως θα ζητησουν
τα παντα.

8

Οταν πεινουσαν
τα δεντρα
κρυβομασταν.
Κατι μου λεει,
πως δε γινεται πια.

9

Συχνα,
πρωην
κοριτσια.
Μαζευαν βροχη,
σκαρφαλωμενες
σε σκεπες σπιτιων
και δεντρα.
Για να
ξεπλυνουν
μνημες,
δανεικων
τραγουδιων τους.

10

Οταν σε ειδα,
σου μαγειρεψα
μια σουπα.
Σου φιλησα
ενα δαχτυλο.
Και σχεδιασαμε
ταξιδια
στον πλανητη
μεσα μας.

2 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Προσμονή μου βγάζει..

the boy with the arab strap είπε...

καλημερες ποιητη , ταξιδεψα με τους ομορφους στιχους σου .