...is dead...



Το πλασμα που τριγυρνουσε στο σπιτι εδω και μηνες,που φοβομουν πολυ και κατεστρεφε τη τροφη μου,που οταν το εβλεπα ανεβαινα σε καρεκλες η στο κρεβατι για να μην αγγιξει τα ποδια μου αυτο που γεμιζε σκατα τα ονειρα μου και που υποψιαζομουν πως ειναι θηλυκο και θα γεννουσε συντομα,ειναι νεκρο.Ειναι ελευθερες πια οι μερες μου.Μπορω να περπαταω ξυπολητος και να κρυωνουν τα ποδια μου,να περναω ωρες στη τουαλετα διαβαζοντας.Ειναι νεκρο!Ας κατσω κατω στο πατωμα,απεναντι στο παραθυρο να χαζευω το δεντρο και τα πουλια,που σπανια πια το επισκεπτονται,ας ειναι.Ειναι νεκρο.Και τη χαρα του θανατου του μονο τα ποδια μου προς το παρον ας την καταλαβαινουν.Ειναι νεκρο!

7 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Είσαι πλέον ελεύθερος..

Unknown είπε...

ωραια! τωρα που είσαι ελεύθερος πρέπει να πάμε για εναν καφέ να γνωριστούμε (απτο να συναντιομαστε τυχαία).. σε 2 βδομάδες φευγω απτην πολη μονιμα.. θα θελα να τα πουμε..

Helga είπε...

gia arketo kairo tha xerese tin apwleia.. tonizeis allwste to gegonos "einai nekro".. mpas kai to pistepseis.. Meta erxete h siniditopoihsh..meta h sini8ia?..xm
to katalaves pws emplekses kirie "mplekseis".. kai pws gia akoma mia fora de mporeis na zis to parwn, afou se stixiwsan mnimes tou parel8ontos. Kai mi nomizeis.. oute sth sini8eia de 8a zis to parwn
Giati polu apla.. kainouria skata tha oneirevese. :)

blemobill είπε...

@ Hfaistiwna zhtw h eley8ereia!!! yupie

@ Georges Pas gia kalytera? An nai xairomai na ta poume apo konta nai! To 8elw kai egw ;D

@ Helga pshnese na gineis psychanalytria mou? lol

Helga είπε...

an sou empneei empistosinh mia nevrwtikh psixanalitria
poli efxaristws *_*

Unknown είπε...

nai gia kalutera h etsi nomizw...
to mail mou einai blutomato2004@yahoo.gr..
grapse mou na kanonisoume :)
xx

Νικόλαος είπε...

πάει..! που πήγε;