E love song

Μη μιλας *
τα νοιωθω *
ολα.*
Φτιαχνω τις εικονες *
με νερο *
και αλατι. *
Τις τραβαω *
απο μεσα σου *
Βαθια. *
Μη μιλας. *
Μια πεταλουδα *
στο στηθος σου.*
μου ειπε *
πως εισαι ομορφος *
μια πεταλουδα *
στο στηθος σου *
μισει τη βροχη *
Χτιζουμε *
ενα *
σπιτι * *
στα μαλλια σου *
εκει θα μεινουμε **
Μη μιλας *
Φαντασου *
ενα σπιτι *
στα μαλλια σου *
Μη μιλας ***
Διωξε *
τα απροσδιοριστα *
ενα ποταμι *
* * *
να κυλαει *
απο τη μυτη σου *
Ξεδιψανε *
τα πνιγμενα *
φιλια σου **
Μη μιλας *
Φιλα με * * *
Δε χρειαζεται *
αυτο *
οχι ***
Φιλα με *

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Κατά την προσωπική μου εμπειρία, η λατρεία των ιερών λειψάνων είναι μια πρακτική που κυριαρχεί κατά κόρον στην Ορθόδοξη Εκκλησία. Δεν ήταν λίγες οι φορές που κατά τη διάρκεια των παιδικών μου χρόνων επισκέφτηκα με την οικογένειά μου διάφορα μοναστήρια κι εκκλησίες για να προσκυνήσουμε το σκήνωμα κάποιου αγίου. Αποφάσισα, εν μέρει, ν' ασχοληθώ και να γράψω για αυτό το θέμα γιατί ακόμα είναι χαραγμένο στη μνήμη μου το παράξενο συναίσθημα που με κατέκλυζε κάθε φορά που πλησίαζα το εκάστοτε σκήνωμα. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι πάντα με κατέκλυζε μια μακάβρια αίσθηση και δίσταζα να πλησιάσω το φέρετρο του αγίου. Τώρα πια που έχω μεγαλώσει αναρωτιέμαι γιατί έπρεπε ως παιδί να υποστώ μια τέτοια επαναλαμβανόμενη, τραυματική εμπειρία. Δυστυχώς, με την εν λόγω πρακτική να είναι ιδιαίτερα δημοφιλής ακόμα και σήμερα, πολλά παιδιά εξακολουθούν κάθε χρόνο να βιώνουν την ίδια κατάσταση. Κάποιοι άνθρωποι που δεν πιστεύουν ότι η αφθαρσία των ιερών λειψάνων οφείλεται σε θαύμα, δεν δίστασαν ακόμα και να δηλώσουν ότι πρόκειται για μια πρακτική άκρως νεκροφιλική που αποσκοπεί μόνο στη συγκέντρωση χρήματος.